Kamis, 18 Februari 2016

Cerpen Garing

Air Mata Emak Chapter I Keluarga Masa Mini(Miskin nih) Betawi version 

Main Cast: Linda(Leha), Ilham(Acil), Nopi (Figuran) 
Genre : Comedy Part I

      Singkat cerita hiduplah seorang janda muda yg ditinggal pergi oleh suaminya, ia bernama Linda (author samarkan menjadi mpok Leha). Ia juga telah memiliki seorang anak yg bernama Ilham(author samarkan juga menjadi Acil). Mpok Leha memenuhi kebutuhan keluarga kecilnya dengan menjadi penarik delman. Tak jauh beda dengan emaknya, Acil yg baru genap berusia 5 tahun pun harus rela menjadi buruh cuci karena hasil kerja mpok Leha belum bisa memenuhi kebutuhan mereka. 

Mpok Leha: "Cil, sini emak mau ngomong" 
Acil.            : "Iye mak (duduk di pangkuan mpok leha). Ade ape mak?" 
Mpok Leha: "Gimane tadi nyucinye? Lancar ga? Ga ada baju yg sobek kan? Acil.            : "Kagak mak. Tapi tadi daleman punye bu lurah Acil anyutin di kali abis bentuknya bagus bisa dipake buat perahu-perahuan." 
Mpok Leha: "Elu ini gimane sih, nanti kalo bu lurah nye marah gimane." 
Acil             : "Tenang aje mak, Acil udah bikin gantinya kok dari batok kelapa." 
Mpok Leha: "Yaudeh kalo gitu. Oh iye lu udah makan belum. Kalo belum itu di dapur udah emak siapin makanan." 
Acil.             : "Beneran mak?Ye.... Acil bisa makan (lari lari muterin rumah sambil teriak teriak). Ngomong ngomong emak dapet makanan dari mane? 
Mpok Leha : "Oh ntu, tadi emak liat ayam lagi makan nasi yaudah emak ambil, trus tulang ikannye juga emak mungut dari selokan deket rumah mpok Nopi." 
Acil.            : "Waah pasti enak banget ya mak(sambil ngiler) 
Mpok Leha: "Yaudeh sono cepetan makan entar keburu belatungan" 
Acil             : "Yeee ada belatungnya" Mpok Leha: (tepok pantat, ehhh maksudnya tepok jidat :p)

Tanggapan:

0 komentar:

Posting Komentar